Der er under 2 måneder til, at Spejdernes lejr starter.
Fra Favrskov kommune er vi næsten 500 spejder som skal med.
DDS spejderne i Hinnerup vil derfor gerne invitere til en ryste sammen aften og til en PIND turnering. PIND er en mulig aktivitet på spejdernes Lejr.
PIND er en sportsgren og gammel børneleg, hvor to hold skiftes til at anvende en større pind til at vippe -eller slå en mindre pind afsted. Der spilles i to hold á 5-8 spillere (De nærmer regler vil blive gennemgået før spillet starter)
Vores Trop og Senior møde den 4/6 er derfor flyttet til DDS Spejderne Hinnerup Aarhusvej 14, 8382 Hinnerup Hvor vi mødes kl. 18
vi slutter samme sted ca. kl 20.30 Aftal gerne fælles kørsel, forælder er velkommen som heppekor.
(Vores overnatning 4-5/6 aflyses, da flere af os leder desværre ikke har fri den 5/6 alligevel)
Der vil være en pause, hvor der grilles pølser/brød. Det bedste hold kåres og får æren på Pind Pokalen. Det er gratis at deltage.
DDS Hinnerup vil gerne vide hvor mange vi kommer, tilmelding til Tina senest 1/6 på mail: tinfalk@gmail.com eller SMS 26795880
God Pinse til alle
Carsten Frederik, Maja og Tina