Torsdag den 28. maj vil Troppen gerne invitere oprykker ulvene på besøg til et trops møde i Mosen.
Du er oprykker ulv, hvis du skal starte i 5. klasse efter sommerferien og dermed skal rykke op til Troppen.
Trops mødet er i Mosen kl 19 – 21 du skal selv gå/cykle ned i Mosen.
Vi håber du har lyst til at komme på besøg, så vi kan lære hinanden lidt at kende.
Spejder hilsen
Tropslederne
Frederik, Maja, og Tina